خرید سوله برای ذخیره سازی گیاهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در یک شنبه 2 آذر 1399
بازدید : 464
نویسنده : کاربر

Rubb یک مرکز ذخیره سازی گیاه برای دولت جزیره معراج طراحی ، ساخته و نصب کرده است.

دهانه 18 متر ، طول 35 متر و 5 متر پایه BVR در جزیره آتشفشانی میانه آتلانتیک نصب شد تا یک محلول محکم برای چندین قطعه بزرگ تجهیزات ساختمانی به دولت محلی ارائه دهد.

ورود آسان تجهیزات با استفاده از دو درب کرکره ای ، اندازه هر کدام 5 متر عرض x 4.5 متر ارتفاع فراهم می شود. برای پرسنل ، یک درب دسترسی منفرد به شیروانی جلو و دیگری در عقب تعبیه شده است.

این سازه از چارچوب فولادی بادوام Rubb بهره می برد که برای محافظت در برابر خوردگی ، گالوانیزه گرم است. این قاب کاملاً با پارچه پلی استر با روکش PVC مقاوم در برابر شعله بالا پوشانده شده است که طول عمر آن تا 25 سال است. برای این سازه روکش خاکستری Goosewing و همچنین ناودانهای فولادی برای هر دو طرف درخواست شده است.

کل ساختار در اواخر سال 2019 در یک کانتینر باز کن کن 40 فوت و سه فوت 20 فوت به جزیره معراج حمل شد.

نظارت بر نصب سایت تحت نظارت Rubb Site ، Trevor Sarginson انجام شد: «ما 46 شب با یک سفر سه روزه برای رسیدن به آنجا و دو روز برای بازگشت دور بودیم. در ابتدا کار در گرما یک چالش بود اما ما به آن عادت کردیم. "

تیم Rubb شامل سه پرسنل اضافی بود و آنها برای تکمیل پروژه با یکی از اعضای تیم دولت محلی همکاری کردند.

ترور افزود: "این سازه برای ماشین آلات و کارخانه های دولتی از جمله جرثقیل ، میکسر سیمان و تجهیزات مشابه استفاده خواهد شد. هوا در اینجا بسیار شور و خورنده است ، بنابراین ساختمان Rubb به محافظت از تجهیزات و ابزار کمک خواهد کرد. "

در حالی که Trevor و تیم مشغول ساخت ساختمان ذخیره سازی Rubb بودند ، هنوز فرصت هایی برای خرابی وجود داشت.

Trevor اضافه کرد: "جزیره معراج یکی از بهترین مکانها در جهان است که بهترین افرادی را دارد که باعث می شوند شما مانند خانواده باشید. ما به کوه سبز ، بلندترین نقطه جزیره ، که یک جنگل بارانی استوایی بود ، نزدیک بودیم. ما فرصتی برای دیدن لانه شدن لاک پشت ها در ساحل و بچه هایشان که به دریا می روند دیدیم. ما حتی به ماهیگیری رفتیم و ماهی تن گرفتیم و کوسه گالاپاگوس را دیدیم. این یک تجربه واقعی بود. " (https://www.rubbuk.com)